Deklaracja dostępności ZgłoszeniaBB – System obsługi zgłoszeń miasta Bielska-Białej i Zapytaj Prezydenta.
Urząd Miasta Bielsko-Biała zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej ZgłoszeniaBB – System obsługi zgłoszeń miasta Bielska-Białej i Zapytaj Prezydenta oraz aplikacji mobilnej ZgłoszeniaBB (Android, IOS)
-
Data publikacji strony internetowej: 2018-02-01
-
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2019-12-11
- Data publikacji aplikacji mobilnej: 2018-02-01
- Data ostatniej istotnej aktualizacji aplikacji mobilnej: 2021-03-11
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa i aplikacja mobilna jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
-
Deklarację sporządzono dnia: 2020-03-24
-
Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2020-03-24
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
-
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Dominik Stolarczyk
-
E-mail: d.stolarczyk@um.bielsko-biala.pl
-
zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony.aplikacji lub jej elementu,
-
zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony/aplikacji lub jej elementu,
-
wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
-
dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
-
wskazanie strony/aplikacji lub elementu strony/aplikacji, której dotyczy żądanie,
-
wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
-
Organ nadzorujący: Sekretarz Miasta Bielsko-Biała
-
Adres: Sekretariat Sekretarza Miasta
pl. Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała
Pokój nr 61 -
E-mail: sekretarz@um.bielsko-biala.pl
-
Telefon: 33 4971 471
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.